ΓΡΑΜΜΕΣ LEY – ΓΕΩΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ – 7ο μέρος

επιμέλεια: Shakila Ιωάννα Μπράτη

 

Η Λευκάδα έγινε έτσι το πρώτο σημείο της διαίρεσης της γης σε δώδεκα ξεχωριστές περιοχές δύναμης.

 

  1. Κεφαλληνία και Κριός

Η αρχή του σημείου του Κριού θεωρητικά τοποθετείται μπροστά από το Λευκό Βράχο. Αυτό μπορεί να εξηγήσει το κεφάλι του κριαριού σε νομίσματα που προέρχονται από τους Δελφούς και εμφανίζονται με τα δελφίνια που σχετίζονται με το όνομα της πόλης και το μύθο της άφιξης της Απόλλωνα στο νησί στην πλάτη ενός δελφινιού (σχέση μεταξύ των Δελφών και της Κεφαλλονιάς).

Το μεγάλο νησί της Κεφαλληνία; είναι εξ ολοκλήρου στο ζώδιο του Κριού. Κάτι που πολλοί πιστεύουν πως έδωσε  το όνομά του στο νησί, το οποίο σημαίνει «κεφάλι», είναι το σχήμα του νησιού – που όμως έχει αποδειχθεί ανακριβής ισχυρισμός, αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά το σχήμα του νησιού σε ένα χάρτη. Κατά παράδοση, όμως, το ζώδιο του Κριού αντιστοιχεί στο ανθρώπινο κεφάλι.

Τέλος, όλα τα αρχαία νομίσματα από το Κρανί έχουν το κεφάλι ενός κριού στο μπροστινό μέρος και αποτύπωμα οπλής κριαριού από την άλλη πλευρά.

 

  1. Ήρα και Ολυμπία.

Στον αστρολογικό τροχό, η αρχή του ζώδιο του Ταύρου τοποθετείται κοντά στην παραλιακή πόλη της Κυλλήνης, η οποία βρίσκεται δυτικά της Ήλιδας (από τις ανασκαφές και την έρευνα στην Κυλλήνη και την Ηλεία προκύπτει η ύπαρξη της συμπληρωματικής λατρείας του Απόλλωνα, σε συνδυασμό με μία ταυρική Ήρα, αναφέρει ο Richer).

Στον ελληνικό κόσμο, η λατρεία του ταύρου ήταν κρητικής και φοινικικής προέλευσης, όπως φαίνεται, για παράδειγμα, από την ιστορία του Δία και της Ευρώπης. Η δημοτικότητα του συμβόλου του Ταύρου ως σημάδι της γονιμότητας και της αρρενωπότητας, καθώς και η συχνή χρήση του σε προσφορές θυσιών, θα μπορούσε να οδηγήσει στην απεικόνιση του Ταύρου σε νομίσματα πολλών περιοχών, χωρίς τη συμμετοχή μίας αστρολογικής σύνδεσης. Το ζώδιο του Ταύρου όμως, διέπεται στην αστρολογία από τον πλανήτη Αφροδίτη και η θεά εδώ παίρνει μια πιο μητρική και αυταρχική μορφή, κάνοντας εύκολη τη σύνδεση της με την ελληνική θεά Ήρα.

Τώρα, το μεγάλο ιερό της Ολυμπίας βρίσκεται στον Ταύρο, σύμφωνα με το Richer, και εκεί, ως λέγεται, η λατρεία της Ήρας προχρονολογείται αυτής του Δία. Μερικά κέρματα από την Ολυμπία είναι σφραγισμένα με ένα προφίλ της Ήρας που κοιτάζει προς τα δεξιά.

 

  1. Δίδυμοι και Σπάρτη

«Κάστωρ και Πολυδεύκη, εσείς που ζείτε στη θεϊκή Λακεδαίμονα, πλάι στην όμορφη ροή του Ευρώτα «

Θέογνης.

Σύμφωνα με το απόσπασμα του J. Richer από τη «Geographie Sacree du Monde Grec»:

«Τα δίδυμα ήταν οι γιοι του Τυνδάρεω, βασιλιά της Σπάρτης. Σύμφωνα με τον Παυσανία γεννήθηκαν στην Πέφνο, στη νότια ακτή της Πελοποννήσου, στα σύνορα της Λακωνίας με τη Μεσσηνία. Ο τάφος του Κάστορα εκτίθετω στους επισκέπτες της Σπάρτης. Το μεγάλο μαντείο των Λακεδαιμονίων στις Θαλάμεις ήταν σε άμεση γειτνίαση με την Πέφνο. Αυτές οι δύο θέσεις είναι στο τέλος της γραμμής Πτώου-Κορίνθου-Άργους-Σπάρτης. Κείμενα, νομίσματα, και πάρα πολλές στήλες επιβεβαιώνουν την κυριαρχία  της λατρείας των Διοσκούρων στη Σπάρτη. «

  1. Καρκίνος, Άκρια

Το ζώδιο που έρχεται επόμενο είναι ο Καρκίνος, που κυβερνάται στην παραδοσιακή αστρολογία από τη Σελήνη.

Στις ακτές της Λακωνίας ήταν δύο γειτονικές πόλεις, το Έλος ( «υγρασία»: ο Καρκίνος

είναι ένα ζώδιο του νερού) και η Άκρια. Στην Άκρια, ο Παυσανίας οδηγήθηκε στο ναό και τη μαρμάρινη εικόνα της Μητέρας των Θεών, που οι Ακριανοί πίστευαν πως ήταν το

αρχαιότερο ιερό της θεάς στην Πελοπόννησο.

Το νησί των Κυθήρων είναι επίσης στον Καρκίνο. Η Αφροδίτη Κυθεραία πιθανότατα

ξεκίνησε ως μια σεληνιακή θεά.

  1. Λέων το Ηλιακό ζώδιο και ο Απόλλων

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο άξονας Λέοντος-Υδροχόου, που συμπίπτει με τη γραμμλγ όρους Ίδη – Παρνασσού, συμβολίζει τη ζωτική πνεύμα της ελληνικής χώρας στο σύνολό της και υπογραμμίζει την ενότητα της κρητομυκηναϊκής παράδοσης. Ο Λέων είναι το ανώτατο ηλιακό σύμβολο, υπό την προστασία και την επιρροή του Ήλιου και του Απόλλωνα. Η παρουσία τριών ναών του Απόλλωνα και ένός του Ηλίου στην Ερμιόνη, αποκαλύπτει τη σύνδεση των ναών της περιοχής με τους αστρολογικούς συσχετισμούς.

 

  1. Αθήνα, Δήλος και Αθηνά

«Για αυτό το ζώδιο μπορεί να αποδειχθεί το πιο εντυπωσιακό και διαίτερο σύστημα αντιστοιχιών», γράφει ο Richer. «Αφενός επειδή η θεά Άρτεμις γεννήθηκε στη Δήλο, αδελφή του Απόλλωνος, αλλά και επειδή συνδέθηκαν οι λατρείες της Αθηνάς και του Απόλλωνα.»

Η σχέση μεταξύ της Αθηνάς και της Παρθένου είναι πολύ εύκολο να διαπιστωθεί. Η Δήλος είναι αναμφίβολα συσχετισμένη με τον αστέρα Spica, του οποίου το όνομα σημαίνει «Σπόρος σιταριού» στον αστερισμό της Παρθένου. Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει ένα από τα αρχικά ονόματα του νησιού: Αστερία.

Η γραμμή Δελφοί-Αθήνα-Δήλος, επεκτείνεται νοτιοανατολικά και διαπερνά το νησί της Ρόδου στην Κάμειρο, στο μνημείο της πιο αρχαίας λατρείας του Απόλλωνα στο νησί.

  1. Ζυγός, Θήβα

Το ιερό του Ζυγού είναι το όρος Πτώο στη Βοιωτία. Είναι στο γεωγραφικό πλάτος των Δελφών και έχει συγγένειες και ομοιότητες με αυτό. Σε ορισμένες παραδόσεις, η Μεγάλη Άρκτος και η Μικρή Άρκτος συγκρίθηκαν με τις δύο πλάκες της ισορροπίας, γεγονός που υποδηλώνει μια άλλη αναλογία μεταξύ του πόλου αυτού της ενέργειας και το ζώδιο του Ζυγού.

 

  1. Σκορπιός, Χαλκίδα

Ο Σκορπιός είναι φανερό πως συνδέεται με το αντίστοιχο πλάσμα της φύσης, αλλά ο προγενέστερος συμβολισμός για αυτό το ζώδιο ήταν ο αετός. Δεδομένου ότι το βόρειο τμήμα του νησιού της Εύβοιας βρίσκεται υπό αυτό το ζώδιο, η πόλη της Χαλκίδας υιοθέτησε το σύμβολο του αετού που αρπάζει ένα φίδι (επίσης σύμβολο που συνδέεται με το ζώδιο αυτό), εικόνα που εμφανίζεται συχνά στα νομίσματα της.

 

 

 

 

 

  1. Η γη των Κενταύρων: Χείρων και Τοξότης.

Στην αρχαιότητα το Πήλιο ονομαζόταν η γη των Κενταύρων. Κοντά στην κορυφή

του βουνού, μια σπηλιά γνωστή ως «φωλιά του Χείρωνα» μπορεί ακόμα να εντοπιστεί και να ερευνηθεί. Ο πατέρας των τεχνών και των επιστημών, ο Χείρων ήταν ο μαθητής τόσο του Απόλλωνα, όσο και της Αρτέμιδος. Ανάμεσα στους μαθητές του δεν ήταν μόνο ο Κάστωρ και Πολυδεύκης, αλλά και ο Κέφαλος και ο Ασκληπιός. Το ιερό των Παγασών πιθανότατα αντιπροσωπεύει το ζώδιο του Τοξότη. Τα νομίσματα της Θεσσαλίας ήταν συχνά σφραγισμένα με εικόνες αλόγων, μια άμεση αναφορά στους Κενταύρους.

 

 

 

 

  1. Αιγόκερως και Υπερβορεία.

Αυτό το «Κρόνιο» ζώδιο φαίνεται να σχετίζεται με την προέλευση πολλών σημαντικών

χαρακτηριστικών της ελληνικής θρησκείας. Ο Όλυμπος, η κατοικία των θεών, και η δασική έκταση του ιερού των Τεμπών, από όπου ξεκίνησε η ιδέα των Δελφών, ήταν στον Αιγόκερω.

Σύμφωνα με τον Ερατοσθένη, «Ο Αιγόκερως συμβολίζει τον Αιγιπάνα, ονομασία του Θεού Πάνα, ο οποίος είχε τα πόδια και τα κέρατα αίγας. Του δόθηκε η τιμή του αστερισμού επειδή είχε θηλάσει με τον Δία». Σύμφωνα με τον Επιμενίδη, στην Ιστορία του της Κρήτης, ήταν μαζί με το Δία στο όρος Ίδα όταν ο τελευταίος έφυγε για να εξαπολύσει πόλεμο εναντίον των Τιτάνων. »

Το πεδίο αυτής της μάχης ήταν ο Όλυμπος. Αυτό το απόσπασμα καθιερώνει επίσης μια συμβολική αντιστοιχία μεταξύ της Ίδας και του Ολύμπου. Το μαντείο των Αιγών (Έδεσσα), του οποίου τα νομίσματα σφραγίζονται με μια αίγα, επαληθεύουν πως η πόλη βρίσκεται στον Αιγόκερω σε σχέση με τους Δελφούς.

  1. Υδροχόος

Στο σημείο αυτού του αστερισμού, αντί για ένα μεγάλο ιερό του Απόλλωνα, βρίσκεται το ιερό του Διός στη Δωδώνη, το οποίο πιθανότατα διαδέχθηκε ένα μαντείο του Κρόνου. Το ζώδιο του Υδροχόου πραδοσιακά κυβερνάται από τον Κρόνο.

Όπως ο Richer αναφέρει: «Το νησί της Κέρκυρας βρίσκεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο ζώδιο του Υδροχόου. Ορισμένα νομίσματα από την Κέρκυρα φέρουν έναν αμφορέα, άλλα μια αγελάδα να θηλάζει ένα μοσχαράκι. Αυτό είμαι μια εξαιρετική έκφραση της πνευματικής έννοια του Υδροχόου, ο οποίος εκπέμπει και διαμοιράζει τη γνώση. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων της Κέρκυρας και το μαντείο της Δωδώνης. »

 

  1. Ιχθείς. Κασσιοπεία

Εφόσον η Λευκάδα ήταν αφιερωμένη στον Κριό και το μεγαλύτερο μέρος της Κέρκυρας ήταν στον Υδροχόο, μόνο ένα πολύ μικρό τμήμα της ελληνικής επικράτειας θα μπορούσε να ανήκει στους Ιχθείς.

Αυτή η μικρή περιοχή αφιερωμένη στον αστερισμό των Ιχθύων ήταν γνωστή ως Κασσιωπεία, και περιλάμβανε την πόλη της Κασσιώπης, από το όνομα της Κασσιόπης, τον αστερισμός που βρίσκεται πριν τους Ιχθείς σε σχέση με το πόλο ενέργειας.

 

 

 

ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ ΔΥΝΑΜΗΣ

Υπάρχουν στη Γη σημεία συγκεντρωμένης δύναμης, θετικής και αρνητικής, όπως έχουμε ήδη αναφέρει. Αυτοί οι τόποι πλάθουν συγκεκριμένες, διαφορετικές γεωλογικές συνθήκες, όπως τα ορυκτά και τα ιζήματα του υπεδάφους, τα γύρω βουνά αλλά και τους σχηματισμούς που δημιουργούν με πιο απομακρυσμένες βουνοκορφές, τα υπόγεια υδάτινα ρεύματα, τις πηγές και τους ποταμούς ή τις κοιλότητες του εδάφους, τις σχισμές του υπερεδάφους – οι οποίες μπορούν να φθάνουν σε μεγάλο βάθος και από αυτές μπορούν να αναδύονται ηφαιστειογενείς ατμοί και θερμοπηγές.

Στην αρχαιότητα, οι γνώσεις των τόπων δυνάμεως και του μηχανισμού τους επεδίωκαν με διάφορες θρησκευτικές εκδηλώσεις, κυκλικούς χορούς και ανοικοδόμηση ιερών, να διευκολύνουν τη διέλευση της κοσμικής ενέργειας στον ανθρώπινο οργανισμό, για να επιτύχουν πνευματική και σωματική ευεξία. Γνώριζαν ότι ο ανθρώπινος οργανισμός ήταν ένας ηλεκτρομαγνητικός δέκτης αλλά και συγχρόνως πομπός, που όταν δέχεται ηλεκτρομαγνητικές επιρροές, αισθάνεται και όταν προσφέρει με τις πράξεις του, εκπέμπει.

Η θεωρία αυτή ήθελε τον άνθρωπο να στέκεται ορθός, με τα πόδια στη Γη και την κεφαλή στραμμένη προς τα Ουράνια, έτσι ώστε να σχηματίζει μία ευθεία, έναν αγωγό της κοσμικής ενέργειας, χωρίς εμπόδια σε φυσικό ή πνευματικό επίπεδο. Για τους λόγους αυτούς είχαν έντονη δραστηριότητα στα γυμναστήρια, αλλά και μέσα από θρησκευτικές, καθαρκτικές τελετές, διατηρώντας σώμα και πνεύμα σε άριστη κατάσταση. Για την ίδια αρμονική κατανομή της ενέργειας στον περιβάλλοντα χώρο, οικοδομούσαν τα ιερά τους σε σημεία που να χρησιμεύουν επίσης ως αγωγοί της ενέργειας, σαν βελονιστικά σημεία επάνω στο σώμα της Γης. Έτσι εξασφάλιζαν την ομαλή ροή ενέργειας μεταξύ Γης και Ουρανού, ώστε να μεταφέρεται με τον ίδιο τρόπο η ομαλότητα και στον άνθρωπο.

Είναι γνωστό άλλωστε μέσα από πολλές έρευνες η επίδραση του τόπου στην ομαλή ή όχι υγεία του ανθρώπινου σώματος. Όπως αναφέραμε παραπάνω, η Γη παρουσιάζει σημεία που ομοιάζουν με τα πρωτεύοντα και τα δευτερεύοντα ενεργειακά κέντρα του ανθρώπινου σώματος. Τόσο τα πρωτεύοντα, όσο και τα δευτερεύοντα κέντρα της Γης σημειώνονταν στην προϊστορική εποχή με μεγάλιθους και αργότερα με τα θρησκευτικά ιερά. Οι μεγάλιθοι (όπως αυτοί του Καρνάκ Γαλλίας και Αιγύπτου), όπως και οι βωμοί των μεταγενέστερων εποχών, ήταν φημισμένοι για τις θεραπευτικές και ενεργοποιητικές τους ιδιότητες. Το σχήμα των μεγάλιθων μαρτυράει πως λειτουργούσαν σαν πηνία ενέργειας, που κατέληγαν να επηρεάζουν συμπυκνωμένα τον άνθρωπο. Έγιναν έτσι αποτελεσματικά κατά πολλών ασθενειών του σώματος και του πνεύματος, ενεργοποιητικά της γονιμότητας και ευεργετικά για μελλοντικά σχέδια, τα οποία ευλογούνταν από την ενέργεια του τόπου. Έτσι καθιερώθηκε και η έννοια της ιερής πορείας για προσκύνημα των ιερών τόπων.

Σε διάφορες παραδόσεις, δημιουργήθηκαν ποικίλοι τρόποι για την προφύλαξη από τις αρνητικές επιδράσεις αντίστοιχα φορτισμένων σημείων. Ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος εξουδετέρωσης της γεωπαθητικής ακτινοβολίας, ήταν επίσης η τοποθέτηση μεγαλίθων (ντολμέν). Έχουν βρεθεί πλήθος τέτοιων κατασκευών στην Ελλάδα, στη δυτική, όπως και τηβόρεια Ευρώπη (μόνο στη Δανία έχουν καταγραφεί 4000). Ο τρόπος που αποφορτίζουν το σημείο από την αρνητική του επιρροή ήταν να τοποθετούνται σε τριγωνικούς σχηματισμούς, πάνω σε δίκτυα που κάλυπταν εκτεταμένα την περιοχή και συνήθως αποτελούνταν από τρεις όρθιους μεγάλιθους και επάνω τους τοποθετημένο έναν υπερμεγέθη οριζόντιο λίθο.

Στην Ελλάδα δε σώζονται πολλές τέτοιες κατασκευές, καθώς, γύρω στο 3000 προ Χριστού, διαπιστώθηκε ότι μπορούσαν να ουδετεροποιήσουν μία περιοχή με ογκόλιθους σε τετραγωνικό σχήμα, αρκεί να είχαν εναλλάξ θετική και αρνητική φόρτιση.

Στην Αρχαία Ελλάδα, η σωστή χωροθέτηση ήταν τόσο σημαντική, που όλοι οι χώροι επιλεγόντουσαν σύμφωνα, με την ηλεκτρομαγνητική και την πνευματική ενέργεια. Έτσι, από τους ναούς έως και τα πεδία μάχης, όλα ήταν μελετημένα. Παράδειγμα, η μάχη του Μαραθώνα, το 490 π.Χ., όπου 10000 Αθηναίοι και 1000 Πλαταιείς αντιμετώπισαν και νίκησαν 200000 Πέρσες. Το μέρος διεξαγωγής της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, είχε καθοριστεί από το αθηναϊκό ιερατείο, χάρη στον περίφημο χρησμό των Δελφών. Ο πρώτος μεσημβρινός που διέρχεται από την Ελευσίνα, τέμνεται στην είσοδο του κόλπου της Σαλαμίνας από τον παράλληλο που διέρχεται από την Αθήνα, σύμφωνα με τον Ερατοσθένη. Ο κόλπος της Σαλαμίνας βρίσκεται απέναντι από την Ελευσίνα και απορροφούσε την προστατευτική ενέργεια του ιερού.

 

                   ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

 

Η προσωπική μου έρευνα επάνω στην επίδραση των μαγνητικών γραμμών στην ανθρώπινη ενέργεια, με οδήγησε, εκτός από το να παρευρεθώ σε ιερούς τόπους και, μέσω του διαλογισμού, να ερευνήσω την προσωπική τους δόνηση, στο να αναπτύξω παράλληλα τεχνικές για το συντονισμό με τις γεωμαγνητικές γραμμές.

Προσωπική προτίμηση έχω στη χρήση κρυστάλλων Χαλαζία. Μία καλή τεχνική είναι, με τη βοήθεια ενός χάρτη, με χαραγμένο επάνω του το ενεργειακό τρίγωνο μεταξύ των ιερών τόπων που επιθυμεί κάποιος να εργαστεί, να τοποθετηθεί στις γωνίες από μία γεννήτρια κρυστάλλου Χαλαζία και ενδιάμεσα χαλαζίες μονής αιχμής, με κατεύθυνση προς το άτομο που εφαρμόζει την τεχνική. Στα χέρια τοποθετούνται δύο ακόμη κρύσταλλοι Χαλαζίες, με την αιχμή τους οριζόντια στραμμένη προς το σώμα, μαζεύοντας και διοχετεύοντας τις πληροφορίες που προέρχονται από την απεικόνιση των ιερών γραμμών. Μέσα από τη διαδικασία αυτοσυγκέντρωσης και διαλογισμού, τα μηνύματα και η φόρτιση της ιερής γεωμαγνητικής ενέργειας, είναι ικανή να μεταφέρει πληθώρα πληροφοριών.

 

Πηγές:

“Ιερή Γεωγραφία της Ελλάδας” Νικόλαος Β. Λίτσας (Έσοπτρον)

“Η ιερή γεωμετρία των Ελλήνων και η μαθηματική δομή της¨- Θεοφάνη Ν. Μανιά

“Πλήρης οδηγός Φενγκ Σούι” Τζορτζ Μπερντσαλ(Πύρινος Κόσμος)

“Earth΄Mysteries” Philip Heselton (Element)

Ιερή Γεωγραφία του Ελληνικού κόσμου (Geographie Sacree du Monde Grec):Jean Richer(Κυβέλη 1967)

 

http://reiki-usui-tibetano.blogspot.gr/2006/10/smbolos-reiki.html

Thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/10/o-l.html

Esoterica.gr

Περιοδικό Ανεξήγητο τεύχος 147“Η ενεργειακή γεωμετρία της γης”

www nea-acropoli-athens.gr/arthra/47-filosoffia/284

www.wikipedia.org

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

GOOGLE MAPS, WIKIMEDIA, ΔΙΆΦΟΡΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Scroll Up