Αναπνοές για τα ενεργειακά κέντρα (chakra)

Tώρα που υπάρχει περισσότερος χρόνος κάντε όμορφα πράγματα για εσάς μην σας ξεχνάτε μέσα σε ένα γενικό αίσθημα κακής διάθεσης
 
1. ΒΑΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ
Εισπνοή αργά από τη μύτη σας στην κοιλιά σας. Κρατήστε την αναπνοή σας και συσπάστε το σφικτήρα σας όσο δυνατότερα μπορείτε 7 φορές. Αφήστε το και εκπνεύστε από το στόμα.
2. ΙΕΡΗ ΘΗΛΥΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ
εισπνοή από το στόμα στο στήθος σας. Κρατήστε για λίγο και αφήστε τον αέρα να πάει στην κοιλιά σας. Εκπνοή ολοκληρωτική από το στόμα.
3. ΗΛΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΑΝΔΡΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ
εισπνοή με δύναμη από τη μύτη στο στήθος σας. Κρατήστε λίγο και αφήστε τον αέρα να πάει στο πάνω μέρος της κοιλιάς. Εκπνοή ολοκληρωτική από το στόμα.
4. ΚΑΡΔΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
εισπνοή αργά από τη μύτη σας στην κοιλιά σας. Κρατήστε. Μετά φέρτε τον αέρα πάνω στο στήθος σας τρεις φορές και αφήστε τον να επιστρέψει στην κοιλιά σας. Εκπνοή από το στόμα.
5. ΛΑΙΜΟΣ ΑΝΑΠΝΟΗ ΧΑΡΑΣ
με τους μύες της κοιλιάς ρουφήξτε την εισπνοή από το στόμα σας επτά φορές. Σπρώξτε την έξω επτά φορές με τον ίδιο τρόπο.
6. ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΑΠΝΟΗ ΓΙΑ ΗΡΕΜΙΑ
βάλτε το μεσαίο δάκτυλο του δεξιού χεριού πάνω στο τρίτο μάτι, τον αντίχειρα πάνω στο δεξί ρουθούνι. Εισπνοή αργά στην κοιλιά σας από το αριστερό ρουθούνι. Κλείστε το με τον παράμεσο και κρατήστε για τέσσερα δευτερόλεπτα. Μετά εκπνοή από το δεξί σας ρουθούνι.
Εισπνοή από το δεξί ρουθούνι, στείλτε τον αέρα στην κοιλιά. Κλείστε το δεξί ρουθούνι, μετρήστε τέσσερα δευτερόλεπτα και εκπνοή από το αριστερό ρουθούνι.
7. ΚΕΦΑΛΗ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΠΝΟΗ ΘΑΝΑΤΟΥ
Εισπνοή από τη μύτη στην κοιλιά σας. Κρατήστε για δώδεκα δευτερόλεπτα και εκπνοή ξανά από το στόμα. Κρατήστε ξανά για δώδεκα δευτερόλεπτα και εισπνοή από το στόμα ξανά.
Όλες οι ασκήσεις αναπνοών στα τσάκρα θα έπρεπε να επαναλαμβάνονται έντεκα φορές με τη σειρά. Σε κάθε άσκηση συγκεντρωθείτε στο ανάλογο τσάκρα και γεμίστε το με ενέργεια.
ΑΝΑΠΝΟΗ ΓΙΑ ΑΡΜΟΝΙΑ
Εισπνέουμε, μετράμε πέντε, κρατάμε πέντε, εκπνέουμε πέντε.
ΑΝΑΠΝΟΗ ΓΙΑ ΧΑΡΑ
Εισπνοή αργά από τη μύτη. Κρατάμε και ανεβοκατεβάζουμε την αναπνοή από την κοιλιά προς το στήθος για τρεις φορές. Εκπνοή από το στόμα.
ΑΝΑΠΝΟΗ ΓΙΑ ΓΕΙΩΣΗ
Εισπνοή από την μύτη. Κατεβάζουμε όσο πιο κάτω στην κοιλιά μπορούμε. Σφίγγουμε γεννητικά όργανα και πρωκτό, κρατώντας για λίγο και γεμίζοντας την περιοχή κόκκινο χρώμα. Εκπνέουμε από το στόμα.
Image may contain: one or more people, people standing, ocean, outdoor and nature
 
 
 

μοιράστε

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email