Επιστρέφοντας στη γαλήνη

Πολλές φορές, ειδικά σε κάποιες μέρες όπου η διάθεση δεν είναι καλή, σκεπτόμαστε το μέλλον πολύ δυσοίωνα. Όμως είναι πραγματικά άδικο να κρίνουμε το μέλλον με βάση την κατάσταση που βιώνουμε αυτή τη στιγμή, όπως και να προεξοφλούμε το μέλλον μας με τις εμπειρίες του παρελθόντος. 

Με αυτόν τον τρόπο, μπλοκάρουμε την κάθε πιθανή νέα λύση. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας από αυτήν την κατάσταση, είναι να γεμίζουμε με άγχος και ένα αίσθημα ανεπάρκειας. 

Είναι, επίσης, άδικο για εσάς να επιτρέπετε να σας καταπίνει μία τέτοια κατάσταση, κλείνοντας έτσι την οποιαδήποτε διέξοδο. Την επόμενη φορά που μπορεί να νιώσετε τα σημάδια τέτοιων συναισθημάτων να εμφανίζονται, καταναλώστε ένα σνακ που ανεβάζει τη σεροτονίνη και αυτό γιατί η σεροτονίνη έχει χαρακτηριστεί ως η πολύτιμη δραστική ουσία της ευτυχίας. 

Επηρεάζει τη διάθεση για σεξ – αλλά και γενικά – την ποιότητα του ύπνου, την επικοινωνία και τη δυνατότητα για χαλάρωση. 

Σνακ τόνωσης της σεροτονίνης είναι τα καρύδια, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, τα πεκαν, οι κολοκυθόσποροι, η μπανάνα, τα ακτινίδια, τα ακτινίδια, τα δαμάσκηνα, ο ανανάς, τα ασπράδια των αυγών και οι τομάτες

Επίσης, το κακάο είναι εξαιρετικό βοήθημα, σε μορφή ροφήματος. 

Άλλος τρόπος που μπορεί να βοηθήσει δραστικά, είναι το μασαζ, καθώς χαλαρώνει το σώμα και όχι μόνο. Βοηθά να μειωθεί η κορτιζόλη που κυκλοφορεί στο αίμα, όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση άγχους και στρες. Καθώς η κορτιζόλη μειώνεται, η σεροτονίνη μπορεί να βρει περισσότερο χώρο να δράσει και να προσφέρει έτσι τα οφέλη της. 

Αιθέρια έλαια τόνωσης της διάθεσης είναι τα εξής:

  • το περγαμόντο χωρίς περγαμτέλαιο
  • ο βασιλικός
  • το τριαντάφυλλο
  • το φασκόμηλο
  • το υλάνγκ υλάνγκ
  • το γεράνι
  • το νερολί
  • το πορτοκάλι
  • το μανταρίνι
  • (προσοχή στα τελευταία τρία αν πρόκειται να εκτεθείτε στον ήλιο)

Ακόμα, μπορείτε πάντα να κάνετε μία βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σας, όπως έστω και στις βιτρίνες των μαγαζιών! Αρκεί να σας αγκαλιάσουν οι ακτίνες του ήλιου τουλάχιστον για 30 λεπτά. Βέβαια, τα αποτελέσματα θα είναι πολύ πιο θετικά, αν συνδυάσετε τη βόλτα σας με κάποια διαλογιστική άσκηση ή κάποιες αναπνοές.

Μία άσκηση που πραγματικά λατρεύω και μου χαλαρώνει το συναίσθημα ή τις ανήσυχες σκέψεις, είναι να δίνει μερικά λεπτά να παρατηρώ την απαλή κίνηση των φύλλων πάνω σε ένα δέντρο, καθώς ο αέρας περνά ανάμεσά τους ή ακόμα ένα λουλούδι που κινείται από τον άνεμο. Στην ίδια κατηγορία βρίσκονται η θάλασσα ή τα σύννεφα. Το μυστικό είναι απλά να αφήσετε το βλέμμα σας σε μία εικόνα που σας γαληνεύει.

Επίσης, αν δεν έχετε διάθεση για κάτι τέτοιο, μπορώ να σας προτείνω κάτι αναζωογονητικό και πολύ απλό! Σκεφτείτε το πιο αγαπημένο σας χρώμα και νιώστε οτι σας γεμίζει, πετώντας έξω από τη σκέψη σας και τα συναισθήματά σας οτιδήποτε αρνητικό! Το βασικό είναι να δώσετε χρόνο σε σας, να σεβαστείοτε τα συναισθήματά σας και να κάνετε μικρά δώρα καθημερινά σε αυτό το υπέροχο πλάσμα που είστε. 

μοιράστε

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Close Menu