Μικρή Τεχνική: Καταπολεμώντας τη νοητική ένταση

Μία τεχνική από το βιβλίο μου «Κρύσταλλοι: οι Δάσκαλοι του Φωτός»

 

Όταν νιώθετε ότι έχετε νοητική ένταση, πονοκέφαλο ή απλά θέλετε να εξισορροπήσετε δεξιό με αριστερό ημισφαίριο:

Ξαπλώστε και τοποθετήστε τρεις Αμέθυστους μονής αιχμής, σε σχήμα τριγώνου, με την αιχμή τους προς το κεφάλι σας. 

Ο ένας θα κοιτά το Κέντρο Κεφαλής και οι άλλοι δύο τοποθετούνται δεξιά και αριστερά του κεφαλιού, στο ύψος που ξεκινά το αυτί. 

Μείνετε για 15 λεπτά έως 30 λεπτά, προσπαθώντας να χαλαρώσετε όσο περισσότερο μπορείτε. 

μοιράστε

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Close Menu