Φοβάμαι μην κρυώσω – τι πρέπει να κάνω;

Ο χειμώνας έχει πια κάνει έντονη την παρουσία του. Χρειάζεται να τονώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα για να κρατηθούμε υγιείς και προστατευμένοι από τις δυσάρεστες επιπτώσεις ενός κρυολογήματος ή μίας γρίπης.

Συμπληρώματα που βοηθούν: τα ιχνοστοιχεία είναι ιδανικά για να τονώσουν το ανοσοποιητικού. Ο συνδυασμός του χρυσού με ασήμι και χαλκό ενεργοποιούν ακόμη και το πιο αδύναμο ανοσοποιητικό. Επίσης ο ψευδάργυρος τα 30mg την ημέρα είναι ένα ακόμη σημαντικό συστατικό.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητο συμπλήρωμα. Μπορείτε να την πάρετε εκτός από τα πορτοκάλια, από το μαϊντανό, το μπρόκολο, τις γλυκοπατάτες, το κουνουπίδι, τον ανανά, τις φράουλες, τα goji berries, τα cranberries, βατόμουρα και πράσινες πιπεριές.

Ορυκτά που βοηθούν:

Ένα εξαιρετικά τονωτικό ορυκτό αλλά ταυτόχρονα εξισορροποιητικό. Βοηθά να μας φροντίσουμε αν μία αιτία καταπόνησης του ανοσοποιητικού είναι η πολύ πίεση που ασκούμε στον εαυτό μας.

Χυμός τόνωσης: ρίξτε στο μπλέντερ 3-4 αμύγδαλα ανάλατα, το χυμό από 2-3 πορτοκάλια και ένα γκρέιπφρουτ, ένα καρότο, λίγο σέλινο και μία κουταλιά του γλυκού σπιρουλίνα και χτυπήστε τα όλα μαζί. Πιείτε το χυμό το πρωί, αμέσως μόλις τον παρασκευάσετε.

Σχόλια

μοιράστε

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Close Menu