Νευρικό σύστημα, Ρεφλεξολογία και Αμέθυστος

Εσωτερικά του πέλματος και κατά μήκος του, βρίσκουμε της σπονδυλική στήλη, σύμφωνα με τις αρχές της ρεφλεξολογίας. 

Αν γνωρίζουμε ρεφλεξολογία ή αν δε γνωρίζουμε πολλά ή ακόμη και καθόλου, το να περνάμε με κάποιες επαναλαμβανόμενες κινήσεις αυτό το σημείο το βράδυ, εκτός του ότι ξεκουράζει τη σπονδυλική στήλη από την πίεση που έχει δεχτθεί όλη μέρα, βοηθά να αποφορτιστεί και το περιφερικό νευρικό σύστημα, καθώς εκφύεται από τα παρασπονδύλια διαστήματα. 

Γενικά, το νευρικό σύστημα δέχεται πολλές πιέσεις μέσα στην ημέρα και σίγουρα έχει ένα μεγάλο φόρτο εργασίας, καθώς μεταφέρει τις πληροφορίες από το εξωτερικό περιβάλλον, αλλά και από το υπόλοιπο σώμα, μέσω της κεντρομόλου μοίρας του περιφερικού νευρικού συστήματος στο κεντρικό νευρικό σύστημα. Επίσης, επεξεργάζεται τις πληροφορίες που δέχεται και τέλος αντεπεξέρχεται στα ερεθίσματα στα οποία εκτίθεται, είτε εκούσια, όπως με το να μπει σε εγρήγορση ή φυγή, αν μπει σε κίνδυνο, είτε ακούσια, αντιδρώντας π.χ. με εφίδρωση. 

Άλλοι τρόποι μέσα από τους οποίους μπορούμε να αποφορτίσουμε το σύστημα, είναι να κάνουμε κατα μήκος του πέλματος, επάνω στον εντοπισμό της σπονδυλικής στήλης πιέσεις με ένα χαλαρωτικό ορυκτό, όπως είναι ο Αμέθυστος. Σίγουρα θα το αποφορτίσουμε από την ένταση που έχει μαζέψει.

Αυτό μπορεί να σας φαίνεται απλό ως μέθοδος, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι, αν σκεφτείτε πως συνήθως η ένταση που αισθανόμαστε είναι τόσο μεγάλη, που το νευρικό σύστημα δεν προλαβαίνει να την αποφορτίσει, οπότε και καταλήγει να τη συσσωρεύει, οδηγώντας μας σταδιακά στο να χάνουμε την καλή ποιότητα του ύπνου και της χαλάρωσης, είτε σωματικής, είτε ψυχικής. 

Αυτή η μικρή συνήθεια, που παίρνει ελάχιστα λεπτά, μπορεί μακροπρόθεσμα να μας χαρίσει ψυχική εξισορρόπηση και σωματική ευεξία. Αξίζει να εκπαιδεύσουμε τον εαυτό μας σε μικρές, υγιείς συνήθειες. 

Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας!

 

μοιράστε

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Close Menu